The Official Richie Tankersley Cusick Discussion Forum

A place to discuss Richie Tankersley Cusick's novels

For all of you have read Walk of the Spirits and Shadow Mirror. Which boy do you think Miranda should end up with? Any preferance? What do you think? 

Views: 234

Reply to This

Replies to This Discussion

Well, I think she should end up with Etienne. Only because I do think Gage will end up with Roo. Even if he doesn't realize it yet. I just think it's meant to be. lol.
Personally, if I was Miranda, I'd pick Gage. He just seems like a cuter guy (personality wise, and in my imagining, physically). And I feel like Gage doesn't put up a wall like Etienne does. Ya, Etienne's been through a lot... but... I would want him to open up to me and talk about it. And I don't see him being the type of guy to share his feelings.
Hahaha... that's just me. What about you? :)
Yeah, I definatly think that in the books she should end up with Etienne, and Roo and Gage would totally be adorable.
Personally though, I'm not really sure. I'm really good at flaking between opinions. One minute I'm Etienne the next I'm Gage. I guess I'd say I'm some where in the middle, but probably more often leaning towards Etienne. Gage is really adrobable and really sweet but then Etienne has that... I guess something...
Lol, I'm flaking between the two right now as I'm trying to type an oppinion :P
Although I can understand why it's such a hard decision (because Etienne is just *drools* and Gage is so adorable), I think Miranda should end up with Etienne. :)
I do like Gage/Roo as well! :D
I think Miranda should end up with Etienne, because her Grandfather Joanas trusted/ befriended him & possibly helped him with some sort of (ghost?) problum. In my opinion it makes total sence. Miranda is attracted to both Etienne and Gage, but she seems to be drawn more to Etienne, emotionally and physically. :) Besides Gage doesn't see whatsright in front of him. Roo and Gage totally belong together.
ETIENNE all the way lol, him and miranda just sort of fit, i agree gage and roo should get it on in the next book haha also gage is a little too sweetlike whereas etienne is edgy exciting dark and everything which is soo much better :)
I only have one replie to that: Hell yes!

natasha lewis said:
ETIENNE all the way lol, him and miranda just sort of fit, i agree gage and roo should get it on in the next book haha also gage is a little too sweetlike whereas etienne is edgy exciting dark and everything which is soo much better :)
I guess I just can't resist those dimples ;)
Those dimples do sound incredably adroable :P
I don't think Richie would write in a twist like that, only because besides the horror aspects, there's usually very little drama in her books. Even though Gage likes Miranda a lot, I don't think there'd be a secret affair if she's still with Etienne. I mean, maybe if Miranda and Etienne called it quits, but... I just don't see that happening. At least... I hope it doesn't happen. Her novels don't need to turn into some trashy teen drama stuff (Gossip Girl anyone?) :/
Hmm... there's a message missing here :/
Hmm.. Yeah.. I don't know if anyone else kind of feels this way, but I kind of think that just in general there is a bias to like Etienne just because he gets more time or whatever in the books. You can sort of tell that Miranda will probably end up with Etienne rather than Gage, so even though everyone loves Gage, there is sort of a bias to love Etienne more..
I don't know, maybe I'm just crazy but thats sort of how I see it.
Jillian K. said:
Hmm.. Yeah.. I don't know if anyone else kind of feels this way, but I kind of think that just in general there is a bias to like Etienne just because he gets more time or whatever in the books. You can sort of tell that Miranda will probably end up with Etienne rather than Gage, so even though everyone loves Gage, there is sort of a bias to love Etienne more..
I don't know, maybe I'm just crazy but thats sort of how I see it.

Reply to Discussion

RSS

© 2017   Created by Erika.   Powered by

Report an Issue  |  Terms of Service